سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترینِ برادرانت، کسی است که تو را به هدایت رهنمون شود، تقوا نصیبت کند و از پیروی هوای نفس بازت دارد . [امام علی علیه السلام]
3  خبرهایی داغ داغ از همه چی  4

پس از اظهارنظر شورای محترم نگهبان درباره احراز صلاحیت های کاندیداهای انتخابات ریاست جهموری،برخی از شخصیت های سیاسی و کاندیدا های رد صلاحیت شده ،بیانیه ها و سخنانی را مطرح کردند. در این میان علی مطهری نماینده مجلس نهم که در یک ماه اخیر به ریاست ستاد اصولگرایی حامیان آیت الله هاشمی رفسنجانی منصوب شده بود،مواضی هتاکانه در قبال شورای نگهبان و ارزش های انقلاب داشت.

وی در رابطه با نامه ای که به مقام معظم رهبری نوشت، ضمن تعیین تکلیف جسورانه برای فرمان حکم حکومتی، عملکرد انقلابی شورای محترم نگهبان را به سخره میگیرد و می نویسد:" حدس قوی دارم که اگر امام خمینی هم، به فرض حیات ، با نام مستعار در انتخابات شرکت می کردند صلاحیت شان رد می شد "

ملت شهید پرور ایران و شورای محتر نگهبان این بار مراقب است که دیگر به امام عزیزمان جام زهر نوشانده نشود.

تشخیص زمان و موقعیت استفاده از حکم حکومتی با شخص رهبریست و همچنین مقام معظم رهبری در جایگاه ولایت فقیه بهتر از هر کسی میدانند که چه کسی مشمول این حکم میشود یا نمیشود؟….

وی که در سمت قانون گذاری در مجلس نهم مشغول بکار است،نظر شورای نگهبان را سیاسی میخواند! و عدم احراز صلاحیت هاشمی رفسنجانی به علت ناتوانی جسمی را باطل میداند،به اهانت به دیگر کاندیداها میپردازد و مینویسد:" بنده پیشنهاد می کنم برای ارزیابی توان جسمی آقای هاشمی، یک مسابقه دو صدمتر بین ایشان و آقای جلیلی و یک مسابقه کشتی بین آقای هاشمی و آقای حداد برگزار کنند"

پایی که جا ماند تا علی مطهری،"دکتر"مطهری بشود!!!
سعید جلیلی که یکی از هزاران جانبازیست که درجبهه های حق علیه باطل ،ولایتمداری خود را ثابت کرد.او در سال 1365در عملیات کربلای 5 پایش زخمی شد و در بیمارستان صحرایی منطقه? شلمچه در پی نبود امکانات و وضعیت اورژانسی پای راست خود را از دست داد.
در آن روز ها علی مطهری که 29 سال داشت،در پی کسب مدرک تحصیلی،در رشته ی فلسفه و کلام اسلامی در حال تحصیل بود.
آن روز ها که در شلمچه،خرازی ها و دقایقی ها از نفس افتادند و دست ها و پاهای زیادی قلم شد،تا الان کسانی در آسایش و آرامش قلم به دست بگیرند و اینگونه مقام جانبازی را به سخره بگیرند.آن کسانی که حاضر نشدند حتی یک روز،حتی یک روز راه پدر شهیدشان را ادامه بدهند و در جبهه ها حاضر شوند.
امثال جلیلی ها فقط با یک پا ! ، راه های ولایتمداری و دفاع از گفتمان امام راحل و سربلندی این نظام را بهتر از راست قامتان کج اندیش طی کرده اند و پای جا مانده شان مایه سربلندی،آزادگی،عزت و شرف این مرز و بوم است.

آقای مطهری!بیا و با ملت شهید پرور رهبر آزاده و جانباز و عزیزمان همراه شو و از ادامه دادن راه گمراهان و وطن فروشان بپرهیز....

......... \

این متن را دوست عزیزمان آقای علی نقدی نگارش فرموده اند که از وی کمال تشکر را داریم . 


¤ نویسنده: احمدی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 39
مجموع بازدیدها: 360503
 

»» درباره خودم
 

»»فهرست موضوعی یادداشت ها
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من