سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که با دست کوتاه ببخشد او را با دست دراز ببخشند [ مى‏گویم : معنى آن این است که آنچه آدمى از مال خود در راه نیکى و نیکوکارى بخشد ، هرچند اندک بود خدا پاداش آن را بزرگ و بسیار دهد ، و دو دست در اینجا دو نعمت است و امام میان نعمت بنده و نعمت پروردگار فرق گذارد ، نعمت بنده را دست کوتاه و نعمت خدا را دست دراز نام نهاد ، چه نعمتهایى خدا همواره از نعمتهاى آفریدگان فراوانتر است و افزون چرا که نعمتهاى خدا اصل نعمتهاست و هر نعمتى را بازگشت به نعمت خداست و برون آمدن آن از آنجاست . ] [نهج البلاغه]
3  خبرهایی داغ داغ از همه چی  4

چند خبر از پرسپولیس و سپاهان (دوشنبه 87/4/31 :: ساعت 9:14 صبح )
آرماندو و کیانی با سپاهان قرارداد امضا کردند
آرماندو و کیانی با حضور در هیئت فوتبال استان اصفهان با عقد قراردادی رسمی به تیم فوتبال سپاهان پیوستند.
به گزارش خبرنگار مهر، آرماندو مدافع پرتغالی و حامد کیانی بازیکن فصل پیش تیم فوتبال نیروی زمینی تهران امروز با حضور در هیئت فوتبال استان اصفهان با عقد قراردادی 2 ساله به تیم فوتبال سپاهان پیوستند.

برپایه این گزارش، این دو بازیکن پس از تایید عملکردشان توسط انگین فیرات در اردوی ترکیه، با تیم فوتبال سپاهان قرارداد پیوستند. آرماندو جانشین جابا موجیری شده و کیانی برای حل مشکل این تیم در خط حمله به خدمت گرفته شده است.

شاگردان فیرات فردا به سوریه می روند

از سوی دیگر تیم فوتبال سپاهان ساعت 5 بامداد فردا از طریق فرودگاه امام (ره) برای حضور در تورنمنت 8 جانبه سوریه تهران را به مقصد دمشق ترک می کند.

در این تورنمنت هشت تیم الکرامه و الاتحاد سوریه، سپاهان ایران، اسماعیلیه مصر، الفیصل اردن، لیماسول قبرس، الزوفار عمان و القادسیه کویت در دو گروه 4 تیمی برابر هم به میدان می روند که پس از ورود سپاهان به این کشور، مراسم قرعه کشی با حضور نماینده این تیم در شهر حمص برگزار می شود.

بازگشت نیکبخت و واعظی به تمرین پرسپولیس

تمرین عصر دیروز تیم فوتبال پرسپولیس با 90 دقیقه تاخیر نسبت به زمان برگزاری این تمرین در روزهای گذشته و بازگشت دو بازیکن این تیم آغاز شد.

به گزارش مهر، طبق هماهنگی های انجام شده و به علت شرکت در مراسم ختم والده ابراهیم اسدی، این تمرین از ساعت 18:30 آغاز شد تا بازیکنان سرخپوش با تاخیری 90 دقیقه ای نسبت به روزهای گذشته برنامه های آماده سازی را شروع کنند.

برپایه این گزارش، نیکبخت واحدی پس از چند روز غیبت در این تمرین امروز حضور یافت. وی پس از عقد قرارداد رسمی با پرسپولیس در روز دوشنبه هفته گذشته و حضور در تمرین همان روز، تا امروز در تمرینات گروهی سرخپوشان شرکت نکرده بود.

همچنین مهدی واعظی هم که به دلیل مصدومیت در تمرینات روزهای گذشته حضور نداشت، با 20 دقیقه تاخیر در محل برگزاری این تمرین شرکت کرد و به مدت 30 دقیقه به همراه نیکبخت به انجام تمرینات اختصاصی پرداخت. ضمن اینکه کماسی تنها غایب این تمرین بود.

تمرینات هوازی، استقامتی، تاکتیکی که به برگزاری فوتبال در فضای محدود و انجام تاکتیک پرسینگ در قالب سه گروه از بخش های مهم تمرین امروز سرخپوشان بود.

قرار است پس از پایان این تمرین تا عصر روز جمعه هفته جاری اردوی شبانه روزی تیم فوتبال پرسپولیس برگزار شود. به همین دلیل به محمد علوی اجازه داده نشد تا برای تسویه حساب به همدان برود.

قطبی از امروز در تهران

ضمن اینکه طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است امروز افشین قطبی به ایران بازگردد تا تمرینات این تیم در اردوی شبانه روزی زیر نظر این مربی برگزار شود.

¤ نویسنده: احمدی


بازگشت قطبی به تهران به تاخیر افتاد (دوشنبه 87/4/31 :: ساعت 9:13 صبح )
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران به دلیل عدم تهیه بلیت موفق نشد شب گذشته به ایران سفر کند.


به گزارش خبرگزاری فارس، افشین قطبی که قرار بود شب گذشته به ایران بیاید به دلیل عدم تهیه بلیت هواپیما از مادرید به اسپانیا موفق نشد به تهران سفر کند.

قطبی کماکان نیز موفق به تهیه بلیت نشده است و در مادرید اسپانیا به سر می‌برد.
وی در تلاش است ظرف امروز یا فردا خود را به تهران برساند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس به وی ضرب الاجل داده بودند که تا امروز برای بازگشت به تهران فرصت دارد.

¤ نویسنده: احمدی


کفاشیان: به فیفا شکایت می کنیم (شنبه 87/4/29 :: ساعت 12:19 صبح )
رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به خبر لغو بازی تیم های ملی فوتبال ایران و مصر گفت : اگر بازی لغو شود به فیفا شکایت می کنیم .

به گزارش واحد مرکزی خبر ، علی کفاشیان در عین حال افزود : شرکت فرانسوی که به عنوان نمایند فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) قرارداد این دیدار دوستانه را امضاکرده است صبح امروز اعلام کرد از نظر ما بازی برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت : این مسئله سیاسی است و به فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) اعلام خواهیم کرد که مصری ها مباحث سیاسی خود را در ورزش دخالت داده اند.

¤ نویسنده: احمدی


رکورد رضازاده شکسته شد (شنبه 87/4/29 :: ساعت 12:15 صبح )
در جریان رقابت های وزنه برداری دومین دوره المپیاد ورزشی جوانان رکورد حسین رضا زاده در فوق سنگین شکسته شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، در رقابت های دسته فوق سنگین وزنه برداری المپیاد ورزشی ایرانیان که در سالن پهلوان حسین رضا زاده اردبیل جریان دارد بهداد سلیمی عضو تیم جوانان ایران در دسته فوق سنگین با بالای سر بردن وزنه 188 کیلوگرم رکورد ایران و آسیا را پس از 10 سال به میزان یک کیلوگرم ترقی داد .
رکورد حرکت یکضرب دسته فوق سنگین ایران و آسیا در رده جوانان با 187 کیلوگرم در اختیار حسین رضا زاده بود که در رقابتهای 1998 بانکوک موفق به خلق آن شده بود .
سلیمی که در رقابت های قهرمانی آسیا در اردن تیم ایران را همراهی می کرد موفق به کسب سه مدال طلا شد و در رقابت های قهرمانی جوانان جهان در کلمبیا با مهار وزنه های 186 کیلوگرم در یکضرب نقره گرفت ، در دو ضرب با 220 کیلو گرم و در مجموع با 406 کیلوگرم دو مدال برنز دریافت کرد .

¤ نویسنده: احمدی


ایران، ایسنا، روز یکشنبه، بیست و سوم تیر، گزارش داد که دو بازی دوستانه تیم ملی ایران برابر تیم های اسپانیایی ماربلا و مالاگا به دلیل «مشکلات تکنیکی» این دو باشگاه لغو شد ولی تیم چارلتون آتلتیک از لیگ برتر انگلستان به «مقامات ایرانی اعلام کرده که دولت بریتانیا از این باشگاه خواسته تا مسابقه با تیم ملی ایران را لغو کند.»

تاکنون این باشگاه به صورت رسمی توضیحی در مورد علت لغو این مسابقه نداده است.

به گزارش خبرگزاری آلمان، اختلافات غرب و ایران در سال های اخیر در مورد برنامه هسته ای بحث برانگیز تهران و نیز سخنان ضد اسرائیلی محمود احمدی نژاد، رییس جمهوری اسلامی ایران، مشکلات زیادی  را برای تیم ملی فوتبال ایران به بار آورده است.

از سال ???? میلادی تاکنون، اغلب تیم های اروپایی با تیم ملی فوتبال ایران بازی نکرده اند.

 بازی های تیم ملی ایران در شرایطی لغو شده است که این تیم از روز پنجشنبه هفته گذشته در ماربلا اردوی تدارکاتی  ده روزه ای برقرار کرده است.

در این حال، قرار است تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با تیم های باشگاهی اسپارتا و بوهمیا به جمهوری چک سفر کند.

 مقامات فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده اند که در حال انجام رایزنی برای جایگزین کردن دو تیم بریتانیایی به جای ماربلا و مالاگا هستند.

فدراسیون فوتبال ایران همچنین اعلام کرده که قصد دارد  از باشگاه چارلتون آتلتیک به فدراسیون بین المللی فوتبال، فیفا، به خاطر آنچه فسخ یک جانبه بازی از سوی آن باشگاه نامید، شکایت کند.

مسئولان این تیم از جمله علی دایی، سر مربی آن، با برگزاری این بازی ها درصدد آمادگی بیشتر برای دور بعدی بازی های انتخابی جام جهانی بودند.

تیم فوتبال ایران در  مرحله پایانی انتخابی جام جهانی فوتبال سال ????،  با تیم های کره جنوبی، کره شمالی، عربستان سعودی و امارات هم گروه شده است


¤ نویسنده: احمدی


افشین قطبی دوباره سرمربی پرسپولیس شد (یکشنبه 87/4/16 :: ساعت 10:43 صبح )

افشین قطبی دوباره سرمربی پرسپولیس شد
 
 افشین قطبی
افشین قطبی پرسپولیس را پس از شش سال به قهرمانی لیگ برتر رساند
هیئت مدیره باشگاه فرهنگی - ورزشی پرسپولیس، افشین قطبی، سرمربی فصل پیش این باشگاه را دوباره به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معرفی کرد.

به گفته یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه، افشین قطبی که پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر استعفا داده بود، با قراردادی دو ساله بار دیگر هدایت تیم پرسپولیس را بر عهده خواهد گرفت.

مجید فرخزادی، سخنگوی هیئت مدیره گفته است که افشین قطبی که اکنون در دوبی بسر می برد، روز جمعه به تهران می آید.

افشین قطبی 44 ساله ابتدای فصل گذشته برای اولین بار بعد از 29 سال به ایران آمد و با قراردادی یک ساله سرمربی تیم پرسپولیس شد.

احتمال بازگشت دوباره افشین قطبی از روزهای پیش شنیده می شد. ظاهرا آقای قطبی برای عقد قرارداد جدیدش شرایطی متفاوت با قرارداد قبلی اش داشته است. از جمله استخدام یک مربی برزیلی که در کادر فنی به عنوان یکی از مربیان تیم او را همراهی کند.

پس از استعفای افشین قطبی که موفق شده بود پرسپولیس را پس از شش سال به قهرمانی لیگ برتر برساند، هیئت مدیره باشگاه یافتن جایگزین قطبی را آغاز کرد.

بلافاصله پس از رفتن آقای قطبی، حبیب کاشانی مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس از حمید استیلی (دستیار قطبی در پرسپولیس) و محمد خاکپور به عنوان گزینه های اصلی سرمربیگری باشگاه نام برد.

 

گفته می شود که یکی از دلائل استعفای آقای قطبی اظهارات حمید استیلی بود که گفته بود فقط در صورتیکه سرمربی پرسپولیس باشد، در باشگاه می ماند.

اما حبیب کاشانی، مدیر عامل سابق پرسپولیس تاکید کرده بود که دلیل رفتن افشین قطبی از ایران مسائل خانوادگی بوده و همسر کره ای او تمایلی به ماندن در ایران نداشته است.

با استعفای حبیب کاشانی از مدیر عاملی باشگاه و جایگزینی داریوش مصطفوی در این مقام، احتمال مربیگری حمید استیلی منتفی شد.

بیژن ذوالفقار نسب، حمید درخشان و مجید جلالی از دیگر مربیانی بودند که در هفته های اخیر نامشان به عنوان سرمربی احتمالی پرسپولیس شنیده می شد. همچنین سخنگوی جدید هیئت مدیره پرسپولیس گفته بود که باشگاه در نظر دارد یک مربی خارجی استخدام کند.

نامهایی چون مصطفی دنیزلی (سرمربی اسبق پرسپولیس) و تومیسلاو ایویچ (از مربیان تیم ملی ایران در دوره آماده سازی برای جام جهانی 1998) از گزینه های احتمالی برای تصدی سرمربیگری پرسپولیس بودند.

پیشتر افشین پیروانی و احمدرضا عابدزاده بازیکنان سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران به عنوان مربیان پرسپولیس برگزیده شده بودند.

افشین پیروانی در زمان سرمربیگری امیر قلعه نویی در تیم ملی ایران، از مربیان تیم بود.


¤ نویسنده: احمدی


<      1   2   3      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 34
بازدید دیروز: 72
مجموع بازدیدها: 360659
 

»» درباره خودم
 

»»فهرست موضوعی یادداشت ها
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من