سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ایمان برهنه است و جامه آن تقوا و زیورش حیا و دارایی اش فقه و میوه اشدانش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
3  خبرهایی داغ داغ از همه چی  4

نصب رادارهای پیشرفته آمریکا در اسرائیل (دوشنبه 87/5/28 :: ساعت 1:53 عصر )

آمریکا رادارهای هشداردهنده‌ی پیشرفته در خاک اسرائیل نصب می‌کند

ایالات متحده‌ی آمریکا می‌خواهد برای حفاظت از اسرائیل در برابر موشک‌های ایرانی سیستم رادارهای هشداردهنده‌ی پیشرفته در خاک اسرائیل نصب کند. این رادارهای هشداردهنده از آغاز سال آینده‌ی میلادی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

روزنامه‌ی اسرائیلی هاآراتس روز یکشنبه (?? اوت/?? مرداد) به نقل از مقام‌های بلندپایه ارتش اسرائیل خبر داد که قرارداد نصب رادارهای هشداردهنده در خاک اسرائیل از سوی وزارت دفاع آمریکا امضا شده است. این تاسیسات در صحرای نگو (Negev) در غرب .تاسیسات ضدموشکی اسرائیل در صحرای نگو

 

 


¤ نویسنده: احمدی


قیمت آزاد برق (شنبه 87/5/26 :: ساعت 1:45 صبح )

دولت قیمت آزاد برق را تعیین کرد

با تصویب هیئت دولت، قیمت آزاد برق برای سه ماهه چهارم سال 1386 معادل 1434 ریال بر کیلووات ساعت و برای کل سال 1386 برابر 848 ریال بر کیلووات ساعت تعیین شد.

هیئت‌ وزیران بنا به پیشنهاد وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی و نیرو و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد قیمت آزاد برق برای سه ماهه چهارم سال 1386 معادل یک هزار و چهارصد و سی و چهار (1434) ریال بر کیلووات ساعت و برای کل سال 1386 برابر هشتصد و چهل و هشت (848) ریال بر کیلووات ساعت تعیین می شود.

این تصویب‌نامه در سال 1386 لازم‌الاجرا است.

هم اکنون نرخ برق نهادها و ادارات دولتی به صورت " قیمت تمام شده " محاسبه و دریافت می شود


¤ نویسنده: احمدی


«ویژه» آیت الله مکارم و چراغانی (شنبه 87/5/26 :: ساعت 1:44 صبح )

پاسخ آیت‌الله‌العظمی‌مکارم به یکی از خبرگزاریها درباره چراغانی در بحران برق

آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی در پاسخ به پرسش یک از خبرگزاریها در خصوص چراغانی در بحران برق سراسر کشور خواستار استفاده از لامپ‌ها و ریسه‌های کم‌مصرف برای جلوگیری از وارد آمدن فشار بر مردم شد.

متن پرسش این خبرگزاری و پاسخ حضرت آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در ادامه می‌آید:

مرجع عالیقدر جهان تشیع
حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی

با سلام و آرزوی سلامتی
ضمن تبریک اعیاد فرخنده ماه شعبان، به اطلاع می‌رساند همانگونه که می‌دانید، عید نیمه شعبان و میلاد مهدی موعود(عج) بزرگترین عیدی است که توسط مردم متدین کشورمان با چراغانی و آذین‌بندی کوچه‌ها و خیابان‌ها گرامی داشته می‌شود. با این حال امسال معضل خاموشی و قطع مکرر برق در سراسر کشور این برنامه را دچار مشکل کرده است. از همین رو، بر آن شدیم تا تکلیف مردم متدین کشورمان را در مقطع کنونی در این زمینه جویا شویم.
 
پاسخ آیت‌الله مکارم شیرازی
سزاوار است ارادتمندان آن حضرت از لامپ‌های کم‌مصرف و ریسه‌هایی که برق بسیار کمی مصرف می‌کنند، استفاده کنند و ترتیبی دهند که در عین تعظیم شعایر به مناسبت آن میلاد مبارک، فشاری بر شیعیان آن بزرگوار به سبب قطع برق وارد نشود و در خانه‌ها نیز برق کمتری برای جبران چراغانی‌ها مصرف کنند.


¤ نویسنده: احمدی


فیلتر شدن سایت الف (چهارشنبه 87/5/23 :: ساعت 1:9 صبح )

سایت خبری " الف " فیلتر شد

دبیر تحریریه سایت «الف» گفت: این سایت از ظهر امروز فیلتر شده است و پیگیری ما در مورد علت این امر بی فایده بوده است.

دبیر تحریریه سایت اظهار داشت: پیگیریهای ما در باره علت فیلتر شدن سایت به جایی نرسیده است و حتی به طور شفاهی نیز حاضر به پاسخگویی در این باره به ما نشده‌اند.
وی ادامه داد: اما آنچه از اخبار جسته و گریخته به دست ما رسیده است، دلیل اصلی فیلتر شدن سایت " الف " مکاتبات ما با دانشگاه آکسفورد در مورد مدرک آقای کردان و مطالب منتشر شده در این باره بوده است.
دبیر تحریریه سایت الف افزود: آخرین مطلب سایت الف عصر روز گذشته بیانیه آکسفورد در مورد مدرک کردان بوده است


¤ نویسنده: احمدی


مشخص شدن اعضاء فراکسیون ایثارگران (چهارشنبه 87/5/23 :: ساعت 1:7 صبح )

اعضای هیئت رئیسه فراکسیون ایثارگران مجلس مشخص شدند

پرویز سروری سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی از مشخص شدن اعضای هیئت رئیسه فراکسیون ایثارگران خبر داد.

بر اساس رأی‌گیری، اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران به عنوان رئیس فراکسیون، غلامرضا کرمی نماینده مردم کرمان به عنوان نائب رئیس اول، کرمی‌راد نماینده کرمانشاه به عنوان نائب رئیس دوم، لاله افتخاری نماینده مردم تهران به عنوان منشی اول و عابدی به عنوان منشی دوم انتخاب شدند.


¤ نویسنده: احمدی


امروز تجمع دانشجویی مقابل میراث فرهنگی، (چهارشنبه 87/5/23 :: ساعت 12:58 صبح )

تجمع دانشجویی مقابل میراث فرهنگی،

جنبش عدالتخواه دانشجویی اعلام کرد:

ملت اسرائیل یک ملت جعلی و دروغین، اراذل و اوباش، قصاب و بی هویت هستند. مقام معظم رهبری،1379.8.4

در پی سخنان حرمت شکنانه رحیم مشایی، معاون رئیس جمهور، پیرامون حمایت از مردم اسرائیل! نمایندگان تشکلهای عضو جنبش عدالتخواه دانشجویی از سراسر کشور، چهارشنبه تجمع اعتراض امیزی را در مقابل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری واقع در خیابان آزادی، جنب پل یادگار امام برگزار خواهند کرد. در این تجمع که از ساعت 12 با خواهد شد برخی اساتید دانشگاه نیز حضور خواهند یافت.


¤ نویسنده: احمدی


مقامات المپیک علیه ایران (دوشنبه 87/5/21 :: ساعت 10:22 صبح )

موضع‌گیری مقامات المپیک علیه ایران

انصراف علیرضایی از حضور در مسابقات شنا ماده 100 متر قورباغه، واکنش مقامات المپیک را برانگیخته است.

به نقل از ndTV، علیرضایی روزگذشته در چهارچوب رقابت های المپیک 2008 پکن به دلیل بیماری حاضر نشد در ماده 100 متر قورباغه شرکت کند که برگزارکنندگان رقابت ها و رسانه های معتبر جهان علت اصلی شنا نکردن علیرضایی را همگروهی با "تام بیری" از اسرائیل عنوان کرده اند.

ژیسل دیویس، سخنگوی کمیته بین المللی المپیک، به رسانه ها گفت: طبق قوانین بازی جوانمردانه، چنانچه معلوم شود او تعمدا از حضور در رقابت ها خودداری کرده، در این خصوص تصمیمات جدی اتخاذ می شود.

قرار بود علیرضایی در خط یک و نماینده اسراییل در خط هفت شنا کند. "تام بیری" در پایان رقابت های روز گذشته با کسب عنوان چهارمی به کار خود پایان داد.

¤ نویسنده: احمدی


ذوق زدن زن سارکوزی در المپیک (یکشنبه 87/5/20 :: ساعت 1:20 صبح )

المپیک پکن روز گذشته در تاریخ 8/8/2008 و رأس ساعت 8ً : َ8 : 8 به وقت محلی در ورزشگاه «آشیانه پرنده» دهکده المپیک پکن رسما آغاز شد.

مراسم افتتاحیه المپیک از حاشیه‌های زیادی برخوردار بود؛ بازیگوشی‌های «جورج بوش» که گویا از نشستن بر سکوهای ورزشگاه کشور رقیب، زیاد دل خوشی نداشت و حرکات او که با عصبانیت نیز همراه بود، سوژه بیشتر کارگردانان قرار گرفت. وی که حوصله‌اش سر رفته بود، با ریتم موسیقی ورزشگاه، پرچم در دستش را پی در پی روی پاهایش می‌کوبید.

در حالی که هنگام رژه ورزشکاران، بیشتر مقامات سیاسی کشورها ـ که به تشویق تیم ملی المپیک کشور خود می‌پرداختند و از سوی کارگردانان به تصویر کشیده می‌شدند ـ اما هنگام عبور تیم ملی المپیک ایران، با بی‌ذوقی کارگردانان هیأت عالی‌رتبه کشورمان در اسکوربرد ورزشگاه به نمایش گذاشته نشد.

به تصویر کشیدن چهره عبوس و گرفته «ولادیمیر پوتین» هنگام اعلام حضور کاروان ورزشی گرجستان هم از دیگر حاشیه‌های جالب این مراسم بود.

هرچند «سارکوزی» در شب گذشته، تلاش کرد رفتار موقرانه‌تری داشته باشد، اما خبرنگاران به ناشی‌گری‌های او امید داشتند و البته او نیز با حرکات پراحساس خود هنگام عبور کاروان فرانسه، امیدهای آنان را به یأس تبدیل نکرد و البته نبود همسر پرحاشیه سارکوزی در این مراسم، به اندازه کافی برای خبرنگاران سوژه‌ساز بود.

افتتاحیه المپیک، به جرأت یکی از باشکوه‌ترین و زیباترین مراسم از این قبیل بود که تکیه بر فرهنگ‌ها و آداب شرقی و تقریبا به دور از ابتذال در این شب، در کنار نورافشانی‌های گسترده زیبایی و هماهنگی حرکات موزون مراسم افتتاحیه را دوچندان کرده بود.
 
اما درست قبل از روشن کردن مشعل ناهماهنگی مختصری بین دونده‌ای که بر دیواره استادیوم و تصویری که بر همان پرده منعکس شده بود سبب گردید تا روشن کننده نهایی مشعل چندین متر جلوتر از تصویر حرکت کند که در نهایت مشکل پیش آمده برطرف و مشعل زیبای المپیک بیست و نهمین روشن شد
درپایان این مراسم جکی چان هنرپیشه چینی الاصل سینمای هالیوود به همراه چند خواننده دیگر ،به ترانه سرایی پرداختند و عده ای از قهرمانان شرکت کننده با حضور در پای سن در خواست امضا می کردند و عده ای هم به دست دادن با رضایت می دادند

¤ نویسنده: احمدی


نخستین روز المپیک، روز ضد امریکایی! (یکشنبه 87/5/20 :: ساعت 1:11 صبح )
نخستین روز المپیک، روز ضد امریکایی!

نویسندگان امریکایی به شدت بابت نخستین روز المپیک پکن که به روز ضد امریکایی معروف شده است، اعتراض کردند.

به گزارش فارس و به نقل از رویترز، پس از بازداشت چند گردشگر اروپایی و امریکایی، انتشار خبر رسمی کشته شدن یک گردشگر امریکایی و پس از آن قتل یکی از مربیان(و به نقل از منابع چینی وابستگان وی) حاضر در کادر فنی تیم ملی المپیک امریکا خشم اهالی رسانه در ایالات متحده را برانگیخته است.

علت اصلی ناآرامی های امروز چین اعتراض هواداران مردم تبت و تجمع آنان بود که در بعضی خیابان ها با همکاری گردشگران خارجی همراه بوده است.

رسانه های امریکا از اولین روز المپیک پکن به بدی یاد می کنند و بازداشت بسیاری گردشگران را به دلیل اعتراض و بیان عقیده خود به دور از قوانین بین المللی می دانند.


¤ نویسنده: احمدی


در پی سرمقاله روز چهارشنبه کیهان علیه آقای احمدی‌نژاد و توضیح دفتر رهبری انقلاب؛ حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان طی توضیحی که در شماره امروز پنج‌شنبه این روزنامه منتشر شد عذرخواهی کرد

¤ نویسنده: احمدی


<      1   2   3   4   5      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 10
مجموع بازدیدها: 360697
 

»» درباره خودم
 

»»فهرست موضوعی یادداشت ها
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من