سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انسان خطای آموزگارش را نشناسد، تا آنکه اختلاف [و دیگر نظرات] را بشناسد . [ایّوب علیه السلام]
3  خبرهایی داغ داغ از همه چی  4

«خاطراتی از آقا مجتبی» (شنبه 91/10/23 :: ساعت 4:42 عصر )

سلام...............

      خواستم بگم که اگه هرکسی خاطره ای یا موضوعی از آقا مجتبی تهرانی ( ره ) داره ، برای ما بفرسته که بتونیم این مطالب رو در یک پکیج خوب تهیه    کنیم تا تونسته باشیم اندکی از خوبی های آقا مجتبی رو جبران کنیم .

با تشکر از همتون

      """"  ضمنا آقا مجتبی توی وصیتش گفته بود که :

                                               من از همه می خواهم که من را حلال کنند """"""


¤ نویسنده: احمدی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 41
بازدید دیروز: 21
مجموع بازدیدها: 360462
 

»» درباره خودم
 

»»فهرست موضوعی یادداشت ها
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من