سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و ابو جعفر محمد بن على باقر از او ( ع ) حکایت کرد که فرمود : ] دو چیز در زمین مایه أمان از عذاب خدا بود ، یکى از آن دو برداشته شد پس دیگرى را بگیرید و بدان چنگ زنید : امّا امانى که برداشته شد رسول خدا ( ص ) بود . و امّا امانى که مانده است آمرزش خواستن است . خداى تعالى فرماید « و خدا آنان را عذاب نمى‏کند حالى که تو در میان آنانى و خدا عذابشان نمى‏کند حالى که آمرزش مى‏خواهند » [ و این از نیکوتر لطایف معنى را برون آوردن است و ظرافت سخن را آشکار کردن . ] [نهج البلاغه]
3  خبرهایی داغ داغ از همه چی  4

جمله سوال برانگیز در بنرهای دفاع مقدس شهرداری

برخی از بنرهای تبلیغاتی شهرداری تهران همراه با جملات و نوشته هائی است که بعید به نظر می رسد، مسئولین شهرداری تهران و شهردار محترم نیز به آن اعتقاد داشته باشند.

شهرداری تهران در هفته دفاع مقدس اقدام به نصب بنر های تبلیغاتی دفاع مقدس در سطح شهر کرده است که در برخی از آن نوشته شده است: شهدا برای عشق به وطن شهید شدند.

گرچه نیازی به تذکر نیست، اما جهت یادآوری و به گزارش بنیاد شهید، 95 درصد از شهدا در وصیت نامه شان، مهمترین دلیل برای رفتن به جبهه را دفاع از اسلام مطرح کرده اند و نه عشق به وطن.

گرچه در ذیل چتر بزرگ عشق به دین و دفاع از اسلام، دفاع از موطن و کیان اسلامی نیز به یک واجب تبدیل می شود، با این حال درشرایطی که برخی تلاش می کنند مکتب ایرانی را جایگزین مکتب اسلامی کنند و برخی دیگر به دنبال اسوه قرار دادن "شاهنشاه کوروش" بجای همت و باکری و صیاد و خرازی هستند،  به کار بردن این قبیل شعارها که احتمالا ناشی از بدسلیقگی و یا ندانستن است، می تواند نگران کننده باشد.


¤ نویسنده: احمدی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 32
بازدید دیروز: 21
مجموع بازدیدها: 360453
 

»» درباره خودم
 

»»فهرست موضوعی یادداشت ها
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من